Published on januari 17th, 2019 | by Bianca Schoenmakers

Zaalvoetbaltoernooi

ZOp 27 december vond het jaarlijkse kerstzaalvoetbaltoernooi plaats in Sporthal Den Hoge Graaf in Ravenstein. Vanaf 10:00 streed de gezamenlijke jeugd van VVR en SDDL in verschillende leeftijdscategorieën om de winst. Met de ene goal nog mooier dan de andere viel er voor de deelnemers, vrijwilligers en toeschouwers voldoende te genieten.

Om 19:30 was het de beurt aan de vrijwilligers en senioren van VVR om hun kunsten op de harde ondergrond van de sporthal te vertonen. Na een sportieve strijd, met hier en daar wat commentaar op de leiding, trok het team met de bijna onpasseerbare Jan Willems in de goal aan het langste eind. Het bleef daarna nog geruime tijd onrustig in de kantine van de Sporthal.

Namens alle 106 deelnemers nogmaals dank aan alle vrijwilligers van gastvereniging VOREO die het mogelijk hebben gemaakt dat de broodnodige versnaperingen in de kantine konden worden verkregen. Ook dank aan alle vrijwilligers die over de gehele dag de deelnemers hebben begeleid, maar met name aan Paul Hoogstede die elk jaar weer als aanjager fungeert bij de organisatie van het zaalvoetbaltoernooi.