Algemeen no image

Published on juli 3rd, 2019 | by Bianca Schoenmakers

Voetbal technisch: resultaten 2018/2019 En jeugd voorseizoen 2019

Senioren:
Selectie heeft een moeilijk, maar leerzaam seizoen doorlopen met helaas degradatie voor het jonge eerste team.
Natuurlijk waren de derby’s wel hoogtepunten van dit seizoen en we hopen dat er komend seizoen ook weer een aantal derby’s bij zijn, denk onder andere aan Ulysses ,Herpinia, Achilles Reek(?)…
Het 2e heeft het ook ontzettend moeilijk gehad met vaak een te krap aan aantal spelers. Maar heeft net degradatie kunnen ontlopen.
Het 3e wel iets onder de middenmoot geëindigd maar eveneens vaak weinig spelers beschikbaar.
Het 4e genoeg spelers op de lijst maar toch….,soms krap aan, wel goede middenmotor.
Dames 7×7 gestart in een leuke vrijdagavond competitie waarin ze als 3e zijn geëindigd van de 5 teams. Prima eerste seizoen met een gezellige vrijdagavond als gastvrouwen jongstleden 10 mei.
Het Walking Football team had wat opstart probleempjes van een aantal spelers maar lijkt na mooier weer met wat warmere spiertjes op gang te komen . In mei was de uitwisseling en presentatie samen met DAW en tevens de uitreiking van de shirt door sponsor Leo v Uden. Hiervoor dank! Ook aan Ger Theunissen als initiatief nemer.

Junioren Vesta:

Wederom een aantal kampioenen mogen we vernoemen in deze 2e helft van het seizoen.
Kampioenen : MO15 , zij zijn in een spannende competitie met een onverwacht verlies van de concurrent in een van de laatste wedstrijden bovenaan geëindigd.
MO17 gedeelde 1e plaats met iets minder doelsaldo ,maar voor ons zijn het kampioenen,
Evenals de JO19 met een jong A team een hele sterke seizoen gespeeld.
Allemaal gefeliciteerd : Super gedaan!!
Natuurlijk alle andere teams (niet te vergeten) ook allemaal lekker meegedraaid!

Dan nog :
HULDE aan het team van JO13 die de beker wisten te winnen in Berghem van Excellent/Westerbeekse boys. Proficiat , heel knap gedaan, maar er volgde nog een district kampioenschap van bekerwinnaars op zaterdag 15 juni in Uden. Deze beker der bekerkampioenen wisten ze ook te winnen door in dat toernooi 1x te winnen en 2 gelijkspelen. Proficiat , grote KLASSE!!
Daarbij wist onlangs JO12-1 ook nog het befaamde Woezik toernooi te winnen, Proficiat!!