Published on januari 17th, 2019 | by Bianca Schoenmakers

Huldiging kampioenen JO-13

Dit najaar 2018 hebben we 1 team wat er betreft resultaat bovenuit springt.

Het team met 13 spelers, vanaf begin seizoen, en toch hier en daar wat geblesseerden heeft gekend, maar met inzet en hulp van Yves Manders en Daan Francissen alle wedstrijden heeft kunnen spelen met een prachtig resultaat van 25 punten uit 9 wedstrijden!
Inclusief bekerwedstrijden hebben zij maar liefst 77 doelpunten gescoord.

Topscorer werd Reza met 28 goals..!!
En mooi om te vermelden is dat iedereen heeft gescoord…….
Behalve Driek…..
Maar die heeft dan ook bijna alles tegengehouden in de verdediging.

Het team wordt begeleidt door Bart Manders, Ard van de Linden, Dirk Glaudemans met assistent trainers Jelle Suppers en Juul Hoogstede.
Een geweldig koppel die steeds nieuwe , mooie oefeningen brengt om het team nog beter te laten spelen.
JO13-1 bestaat uit:
Casper, de keeper die nog nooit de lat heeft aangeraakt, ondanks dat 6x de nul heeft gehouden!
En verder uit : Hidde,Reza, Niek,Sieme,Senne en Mick, Driek,Quinn,Giel,Derek,Jens en Hugo.

Kenmerkend voor JO13-1 zijn woorden als:
Bevlogenheid, fanatisme,discipline,eensgezindheid, samenspelen,positiviteit,
gedrevenheid en ….passie voor Voetbal!
En als de scheidsrechter van de beslissingswedstrijd hier niet teveel in mee was gesleept hadden ze deze wedstrijd tegen Festilent met glans gewonnen!
En dik als 1e geëindigd !!
Toch gedeeld KAMPIOEN ….