Published on januari 12th, 2018 | by Raoul Stegeman

Huldiging Kampioenen Jeugdteams VVRavenstein/SDDL Nieuwjaarsreceptie VVR zaterdag 6 januari 2018

Op deze dag van 3 Koningen hebben we 3 Kampioenen van het eerste gedeelte van seizoen 2017-2018 en wel:

JO11-2

10 wedstrijden gespeeld en 28 punten!

Doelsaldo 60-8

Spelers: Jesse Francissen, Ruben v Heck, Wes v Thiel, Julian Arts, Niels Ykema, Luuk vd Heuvel, Hide v Schadewijk, Nora Walraven.

Leider: Joris Arts
Trainers: Frank vd Heuvel en Frank Walraven
Ass Trainer: Job Swinkels en Ass Leider: Thijs vd Ven

Dit team staat bekend om zijn strijdlust, wilskracht, motivatie en wordt ook wel het Duitse Team genoemd omdat het altijd blijft doorspelen en scoren.

Als voorbeeld noem ik in ieder geval 2 wedstrijden waar in de laatste seconde werd gescoord.

Zo ook in de beslissende wedstrijd tegen mede koploper Mosa. Na een 2-0 achterstand werd toch nog  met 2-2 gelijk gespeeld waardoor beiden kampioen zijn.

Chapoo!!

JO11-1

9 wedstrijden gespeeld en 27 punten!! De volle winst

Doelsaldo 93-6

Tevens het team met zowel de beste aanval als de beste verdediging.

Spelers: Abdibaari Hussen, Melvin Bardoel, Jorn de Best, Tristan Willems, Faas Jongbloed, Caspar  Cuijk, Bram vd Hoek, Bram v Schijndel.

Leider en Trainer: Koen de Best
Trainer: Pim vd Hoek
Ass Trainer: Bobbie v Erp
Leider: Rob Bardoel en Jeroen v Schijndel

Dit Team staat bekend om het goede samenspel wat ook steeds beter gaat.

Dat het een hele goede aanval heeft wisten we wel maar de trainers hebben ook een oefenvorm gevonden om het verdedigen leuk te gaan vinden, en ziehier het resultaat:

Slechts 6 goals tegen. Een toekomstig Eerste Elftal?  Top, heel goed gedaan !!

JO15-2

7 wedstrijden gespeeld en 19 punten!

Doelsaldo 39-7

Spelers: Olle Juijn, Yannick Willems, Tjeerd Koolhout, Tommie Boeijen, Stef Kuijpers, Bram v Uden, Abdimalik Mohamed, Tom Albers, Don v Thiel, Joep v Berkel, Sjoerd de Laat, Floris vd Hurk, Stefano Wijnacker, Mees Theunissen, Mohammed El-Amori, Gijs v Schadewijk, Storm Hoogervorst.

Trainer: Jan v Schadewijk
Leider: Jan de Laat
Trainer: Paul Hoogstede

Een hecht vriendenteam, komen voor elkaar op, maar heeft wel op zijn tijd sturing nodig.
Goed voorbeeld van de koppen bij elkaar steken en er met zijn allen voor gaan is in één van de laatste wedstrijden tegen Prinses Irene wel gebleken: Ze stonden in de rust met 4-2 achter maar na een peptalk en met de handen uit de mouwen mentaliteit in de 2e helft toch nog met 6-4 gewonnen. Een waardige Kampioen!

Allen Proficiat en Succes in de 2e helft van de competitie!

Geert van Rossum (bestuurslid Voetbaltechnische zaken V.V. Ravenstein)