Published on maart 3rd, 2017 | by PR&Comm

Ere-voorzitter Toon Suppers overleden

Met grote droefenis hebben wij kennisgenomen van het plotseling overlijden van onze ere-voorzitter,

Toon Suppers

Ruim 65 jaar heeft Toon zich vol passie op velerlei wijze belangeloos voor v.v Ravenstein ingezet.

Als voorzitter leidde Toon onze vereniging in de jaren ’80 naar diverse kampioenschappen en de realisatie van het huidige Sportpark Den Ong. Daarvoor was hij actief als speler, trainer, leider en de drijvende kracht achter tal van inzamelingsacties. De laatste jaren fungeerde hij voor velen als klankbord, was hij trouw lid van de maandagploeg en zeer fanatiek supporter. Vooral op de  zaterdagen was hij op de velden om zijn kleinkinderen aan te moedigen.

Het verlies van Toon in het 80-jarig jubileumjaar valt ons erg zwaar maar zijn liefde voor de club heeft hij doorgeven aan zijn zonen, huidig voorzitter Patrick en commissielid Marco.

Met veel dank en respect zullen wij hem blijvend herdenken. Wij wensen zijn  kinderen, kleinkinderen en verdere familie veel kracht toe bij de verwerking van dit verlies.

Bestuur, leden en vrijwilligers v.v. Ravenstein