Algemeen no image

Published on januari 23rd, 2019 | by Bianca Schoenmakers

EHBSO

Hallo Ravo Lui,

Misschien weten de oudere leden onder ons nog wel dat destijds, nog onder het voorzitterschap van Hugo Suppers, geijverd werd voor de aanschaf van een AED-apparaat (Automatische Externe Defibrillator) en werden reanimatie cursussen georganiseerd waaraan verschillende clubleden deelnamen. De AED is op enig moment ontvreemd.

Voetbalvereniging Ravenstein wil inzetten op intensief gebruik van het complex. Een belangrijk voorbeeld is opzet en organisatie van walking football. Hierdoor is de noodzaak alleen maar groter geworden om tal van sportmedische zaken op orde te hebben.

We willen een werkgroep formeren met mensen vanuit de vereniging die over dergelijke zaken willen meedenken en meewerken. Sportmedische ervaring is geen vereiste, wel een plus.

Wat heeft onder meer onze aandacht:
–    Aanschaf van een nieuwe Defibrillator zo veel mogelijk m.b.v. sponsoring
–    Opnieuw opleidingen reanimatie en gebruik AED in samenwerking met KBO en Zorgcoöperatie Ravenstein.   –    –    –   Regelen van zaken zoals kleine hulpmiddelen, wat te doen bij ontruiming
–    Het betrekken van de Jeugdcommissie in dit proces

Wij zoeken naar mensen die de werkgroep willen versterken, dus heb je hart voor deze zaken, meld je dan persoonlijk aan bij Bart van den Bergh, Marcel Verwoert, Hein van Elk of stuur je e-mail naar secretariaat@vvravenstein.nl.

We zien graag je reactie tegemoet!