Published on oktober 14th, 2017 | by Raoul Stegeman

Bestuurswisseling V.V. Ravenstein en afronding Overgangscommissie

Op de ALV van 18 september 2017 hebben Patrick Suppers (voorzitter) en Sjoerd Ouwens (penningmeester / secretaris a.i.) afscheid genomen als bestuurslid van V.V. Ravenstein. Na respectievelijk 9 jaar (waarvan 6 jaar als voorzitter) en 6 jaar zijn beiden toe aan een nieuwe uitdaging en een welverdiende adempauze. Patrick en Sjoerd hebben zich sterk gemaakt voor een fusie met SDDL. Mede door hun inspanningen is er vanaf seizoen 2015 – 2016 een samenwerking met de jeugd van SDDL. Na een dankwoord aan elkaar en applaus van de aanwezige leden zijn Patrick en Sjoerd afgetreden als bestuurslid.

image-6848

Het nieuwe bestuur is als volgt samengesteld:
Peter Buijink (voorzitter)
Bart van den Bergh (secretaris)
Geert van Rossum (penningmeester a.i. en voetbaltechnische zaken)
Ronny van den Heuvel (Vrijwilligerzaken & Evenementen)

Na de verkiezing van de nieuwe bestuursleden heeft Patrick de voorzittershamer overgedragen aan Peter.

image-6849

De Overgangscommissie heeft tijdens de ALV, ter afronding, verslag gedaan van haar werkzaamheden. Dank daarom ook aan Ton Buijink, Hugo Suppers en Albert van den Bergh.

Binnenkort volgt meer informatie over de volgende ALV.