Published on januari 12th, 2018 | by Raoul Stegeman

Jubilarissen

Tijdens de nieuwjaarsreceptie op zaterdag 6 januari 2018 zijn de volgende leden gehuldigd:
René Theunissen 40 jaar
Jan Jaap Homan 25 jaar
Michel de Krijger 25 jaar
Peter de Krijger 25 jaar
Tjerk van Berkel 25 jaar
Met een oorkonde, een speldje en een bos bloemen zijn de jubilarissen in het zonnetje gezet. Van harte gefeliciteerd namens bestuur en leden V.V. Ravenstein

Michel de Krijger 25 jaar per 01-09-2017

• Samen met zijn broer Peter de Krijger 25 jaar geleden begonnen bij VVR in het ‘beruchte’ 6e vriendenelftal (later het 4e) toen nog weinig voetbalervaring.
  • Nu al een aantal jaren bij de veteranen.
  • Vrijwilliger bij diverse evenementen bijvoorbeeld de RAVO cup
  • Springt bij waar nodig. Zo heeft hij nu al een aantal keer wedstrijden bij het derde gefloten.

Peter de Krijger 25 jaar per 01-09-2017

• Samen met zijn broer Michel de Krijger 25 jaar geleden begonnen bij VVR ook in het 6e elftal.
  • Gestopt met voetballen nadat het vriendenelftal werd opgeheven
  • Vader van Sem (JO13-1) en Leider van JO13-1

Jan Jaap Homan 25 jaar per 01-10-2017

• Ruim 8 jaar hoofd van de barcommissie geweest (periode voor Twan en Sharon)
  • Daarvoor ook andere functies bekleed (o.a. ledenadministratie, bestuur)
  • Voor bovenstaande in 2012 benoemd tot Lid van verdienste
  • Nu samen met zijn vrouw Leonie van der Meulen ontvangst tegenstanders bij thuiswedstrijden 1 (Leonie = gastvrouw, Jan Jaap = gastheer)
  • Maakt deel uit van kassacommissie
  • Vader van Jens (speler 1e elftal) en Alies (in het verleden ook regelmatig achter de bar, en op het veld)

Tjerk van Berkel                    25 jaar per 01-09-2017

• Ook bij het ‘beruchte’ 6e vriendenelftal (later het 4e) begonnen net als Peter en Michel.
  • Nu al een aantal jaren speler van de veteranen (4e elftal). Middenvelder.
  • Begon op latere leeftijd met voetbal en had ook nooit voetbal gekeken. Dat was in het begin ook wel duidelijk te zien. Toe hij begon was hij echter zeer fanatiek. Hij ziet het spel dan ook heel goed. Maar zijn voetbalgeest is sneller dan zijn voeten, aldus Paul Hoogstede.
  • Weekendjes weg met het 6e erg belangrijk en zorgde voor goede sfeer.
  • Vader van Joep (JO15-2) en Roos (MO17-1 voor winterstop zat ze bij MO19)
  • In het verleden leider geweest bij de jeugd (Elftal Joep)

René Theunissen 40 jaar per 01-07-2017

• Lang speler 1e elftal (samen met o.a. Erik Theunissen, Marco Suppers en Patrick Suppers), verdedigende middenvelder. Vrij onopvallend maar degelijk – volgens zijn vader Ger 😉 ).
  • Eerste wedstrijd in selectie (toen nog speler van de A) samen gespeeld met o.a. Tiny de Groot en Jan Staassen.
  • Met het eerste gepromoveerd naar 3e klasse.
  • Fotograaf bij voetbalclub geweest, dus waarschijnlijk heel veel foto’s van VVR in zijn archief.
  • Zoon Niek voetbalt JO13-1. René is van het elftal van zijn zoon vorig jaar nog trainer geweest.

Peter de Louw 50 jaar per 01-07-2017

• Lang speler van het eerste elftal geweest
  • Diverse functies bekleed binnen de vereniging (o.a. zondag coördinatie en veel kluswerk)
  • Sponsor van VVR