Clubinfo

Published on januari 23rd, 2019 | by Bianca Schoenmakers

Scoren in Ravenstein krijgt een verlichte registratie.

Tijdens de drukbezochte nieuwjaarsreceptie van VV Ravenstein is het nieuwe scorebord van onze vereniging feestelijk onthuld door de sponsor Tjeerd Barf van  Acerta Pharma.

Zijn firma heeft dit voor onze voetbalvereniging financieel mogelijk gemaakt.

De onthulling ging met het soepel wegtrekken van een groot geel/zwart doek in het bijzijn van vele leden en genodigden. Door de bijzondere temperatuur waren velen mee naar buiten gelopen.  Tijdens het openingswoordje van onze voorzitter is de heer en mevrouw Barf dan ook hartelijk bedankt. Een boeket en flesje wijn werd hun namens onze vereniging aangeboden.

Dat er bij de realisatie van het frame en bord veel werk is verzet, door de maandagploeg en de sponsorcommissie, om het systeem op tijg gereed en geïnstalleerd te krijgen is waarschijnlijk aan velen voorbijgegaan.

Bij deze gelegenheid wil ik die ploeg vrijwilligers dan ook van harte bedanken voor hun inzet.

Inmiddels leven we alweer in 2019. De sponsorcommissie is alweer druk met het maken van plannen. Zo wordt de huidige club van 80 binnenkort uitgebreid naar de club van 100.

We ontvangen zoveel positieve berichten omtrent onze initiatieven voor onze voetbalclub VVR dat we ervanuit gaan dat de mondelinge toezeggingen van eerder ertoe leiden dat de club van 100 snel een feit zal zijn.

Heeft u ook goede voornemens voor 2019 en onze voetbalvereniging … geef het dan door aan de sponsorcommissie. We maken er met zijn allen weer een mooi jaar van!

Albert, Leo en Martien Geer.

Martien van de Poel