Published on mei 29th, 2018 | by Raoul Stegeman

Tweeluik voor 1e elftal tegen Buren!!

Ons eerste elftal speelt komende twee zondagen voor promotie. Op 20 januari wist ons vaandelschip de 1e periodetitel in de wacht te slepen, wat recht geeft op deelname aan deze wedstrijden. De tegenstander waarmee de ‘Ravolui’ af moet gaan rekenen is Buren. De ‘Oranjehemden’ komen momenteel uit in de 4e klasse E, waar ze maar liefst 24 punten vergaarde. Toch bleek dat niet genoeg om zich rechtstreeks veilig te spelen. Buren speelde 3 seizoenen geleden zelfs nog in de 3e klasse, dus onze jongens kunnen hun borst natmaken.

Aanstaande zondag, 3 juni, vindt de eerste wedstrijd plaats in Buren. Om 14.30 uur zal daar worden afgetrapt.

De return zal een week later, 10 juni, plaatsvinden op ons eigen Sportpark Den Ong. De bal zal dan al om 13.30 uur gaan rollen.

De winnaar van dit tweeluik speelt volgend jaar in de 4e klasse. Uitdoelpunten tellen NIET dubbel. Bij een gelijke stand na 2 wedstrijden volgt een verlenging van 2 x 15 minuten en eventuele strafschoppen.

Ons eerste elftal heeft dit seizoen al 31 officiële wedstrijden gespeeld, waardoor het zeker twee slijtage-wedstrijden zullen worden voor onze mannen. Alle spelers en begeleiding hopen dan ook een beroep te kunnen doen op de supporters. De uit de winterslaap gekomen R-Side zou weleens de doorslag kunnen geven!