Published on maart 12th, 2019 | by Bianca Schoenmakers

Resterend programma 1e elftal in 4e klasse I

De weergoden waren onze voetballers de afgelopen weken niet goed gezind. Veel wedstrijden hebben door de barre omstandigheden geen doorgang kunnen vinden. De KNVB heeft de wedstrijden die geen doorgang hebben kunnen vinden alsnog ingepland.

De derby tegen SDDL die afgelopen zondag voor de tweede maal werd afgelast staat gepland op 31 maart om 14:00 uur. Aansluitend zal de belangrijke wedstrijd om het landskampioenschap tussen AJAX en PSV in de kantine worden uitgezonden.

Naast deze wedstrijd staan er natuurlijk nog een aantal mooie wedstrijden op de rol om uiteindelijk handhaving te realiseren. Het programma is als volgt vastgesteld:

Zondag 17-maart                      14:30 uur                     Boxtel – VVR

Zondag 24-maart                      14:00 uur                     VVR – NLC

Zondag 31-maart                      14:00 uur                     VVR – SDDL

Zondag 7-april                          14:00 uur                     VVR – Nulandia

Donderdag 11-april                  18:30 uur                     CITO – VVR

Zondag 14-april                        14:30 uur                     Avesteyn – VVR

Zaterdag 20-april                      14:00 uur                     VVR – Avesteyn

Maandag 22-april                     14:00 uur                     VVR – Nijnsel

Zondag 28-april                                                            Inhaalprogramma

Zondag 5-mei                           14:30 uur                     NLC – VVR

Zondag 12-mei                         14:00 uur                     SCMH – VVR

Zondag 19-mei                         14:30 uur                     VVR – WEC

Zondag 26-mei                         14:30 uur                     DVG – VVR

Een eventuele beslissingswedstrijd, bij een 13e plaats in de eindrangschikking, is gepland op maandag 10 juni. Deze wedstrijd zal gespeeld worden op neutraal terrein.

Spannende weken voor de boeg! De spelersgroep hoopt weer op jullie steun te kunnen rekenen.