Voetbal Nieuws

Published on mei 13th, 2017 | by Theo

Ravenstein/SDDL JO11-2 overtuigend kampioen!!!

Behalve de allerkleinste voetballers is ook Ravenstein/SDDL JO11-2 kampioen geworden. Door een ruime overwinning op SES JO11-2 kunnen ook zij feest gaan vieren.

In de voorjaarscompetitie is de JO11-2 overtuigend kampioen geworden. Er werd gestart met 5 overwinningen en pas in de 6e wedstrijd werd er voor de eerste keer puntverlies geleden. Uit tegen OSS ’20 werd de uitslag 4-4. De wedstrijd erna was een hele belangrijke want toen moest er worden aangetreden tegen TOP Oss, de grootste concurrent. Deze wedstrijd werd met 7-2 gewonnen en vanaf dat moment kwamen deze helden op de koppositie te staan en die werd niet meer afgegeven. In de laatste wedstrijd was SES de tegenstander en één punt was voldoende voor het felbegeerde kampioenschap. Het werd een 13-0 overwinning en dus was het duidelijk dat de titel terecht kwam bij de ploeg die daar het meeste aanspraak op mocht maken: Ravenstein/SDDL JO11-2.

Namens iedereen van harte proficiat met deze titel!!!!!!