Voetbal Nieuws

Published on mei 21st, 2017 | by Theo

Jeugdnieuws

Het afgelopen weekend is er door diverse teams nog gevoetbald en bijna alle teams zijn nu klaar met de competitie. Alleen JO19-1 heeft nog 2 wedstrijden te spelen. Het kan zijn dat er door diverse teams nog wordt mee gedaan aan een toernooi, maar dat krijgt iedereen dan wel te horen via zijn leider.

In deze week waren er nog een paar teams die nog ergens voor speelden. Ravenstein/SDDL JO17-1 hadden nog kampioenskansen. Afgelopen woensdag speelden zij de belangrijke uitwedstrijd tegen OSS ’20. Dit was tevens de laatste wedstrijd voor JO17-1 en die was allesbeslissend aangezien deze tegenstander nog hun enigste concurrent was. Een gelijkspel was voldoende, maar helaas ging de wedstrijd met 4-2 verloren. OSS ’20 speelde gisteren nog hun laatste wedstrijd en daarin maakten zij geen fout. Hierdoor is JO17-1 geëindigd op de 2e plaats en dat is toch een mooie prestatie.

JO19-1 moest nog 4 wedstrijden spelen en de afgelopen week moesten zij 2x aantreden. Woensdag werd er met 1-0 gewonnen van OSS ’20 JO19-3 en zaterdag waren zij met 8-3 te sterk voor Margriet JO19-3. Maandag 22 mei en zaterdag 27 mei spelen zij hun laatste wedstrijden en als daar 4 punten worden behaald dan is het een kampioenschap een feit. Maandag 22 mei is Nulandia JO19-2 de tegenstander, de wedstrijd begint om 19.30 uur in Nuland. De laatste wedstrijd, waar het er echt om zal gaan, is een uitwedstrijd tegen Prinses Irene JO19-3. Deze wedstrijd begint om 14.30 uur en voor beide wedstrijden geldt dat de spelers en begeleiding hopen dat er veel supporters hun komen steunen naar het kampioenschap!!!!!!