Eerste

Published on april 12th, 2018 | by Raoul Stegeman

Drie thuiswedstrijden in een week voor eerste elftal!

Ons eerste elftal speelt nog 9 wedstrijden voordat de reguliere competitie ten einde is. De spanning lijkt op te lopen naar het kookpunt. De verschillen op de ranglijst zijn minimaal en elke wedstrijd kan doorslaggevend zijn in de strijd om de titel.

Aanstaande donderdag (12 april) speelt ons vlaggenschip de lastige uitwedstrijd tegen Mosa’14. Om 19.30 uur zal de bal gaan rollen in Oijen.

Vervolgens zal ons eerste elftal drie maal thuis achter elkaar aantreden. Hopelijk kunnen onze jongens de indrukwekkende thuisreeks een vervolg geven. Vanaf vorig jaar april verloor het namelijk alleen thuis van OSC’45 in competitieverband.

Aanstaande zondag, 15 april, komt SCZ uit Zoelen op bezoek. De aftrap zal om 13.30 uur verzorgd worden door pupil van de week: Giph Vos. Aansluitend aan deze wedstrijd zal de wedstrijd PSV – AJAX in de kantine worden uitgezonden.

De daaropvolgende donderdag (19 april) komt RKVSC uit Velddriel op bezoek. Deze wedstrijd staat om 18.45 uur gepland.

Op zondag 22 april wordt het drieluik afgesloten tegen HRC’14. De aanvang van deze wedstrijd is ook 13.30 uur.

Ook in deze fase hoopt de Ravolui te kunnen rekenen op de 12e man!