Published on januari 20th, 2018 | by Raoul Stegeman

Beslissingswedstrijd 1e elftal gaat vandaag (20 jan) door!

Ondanks het slechte weer wordt deze wedstrijd gewoon gespeeld.

Ons eerste elftal deelt momenteel de koppositie met OSC’45 uit Orthen. De mannen uit Den Bosch beschikken weliswaar over een beter doelsaldo na 10 wedstrijden, maar na 8 wedstrijden wordt de eerste periode al vergeven.

Die periode is echter nog niet vergeven. Beide ploegen stonden na het spelen van de eerste periode op exact evenveel punten. Daarnaast maakten beide ploegen precies evenveel doelpunten en kreeg het er ook allebei evenveel tegen.

Deze bizarre situatie heeft ervoor gezorgd dat er een beslissingsduel volgt. Deze wedstrijd bepaald wie zich uiteindelijk winnaar van de eerste periodetitel mag noemen. Deze wedstrijd zal niet meetellen voor de stand in de competitie.

OSC’45 is de grote favoriet voor de titel. Dit lieten zij al eerder zien door in Ravenstein onze mannen te verslaan. De ploeg uit Orthen heeft zelfs nog geen enkele verliespartij geleden. Een loodzware opgave dus voor de Ravolui, maar niets is onmogelijk.

Het duel zal afgewerkt worden op zaterdag 20 januari om 17:00 uur. Het sportpark van FC Schadewijk vormt het strijdtoneel.