Published on september 25th, 2017 | by Raoul Stegeman

Uitstekende start competitie voor de selectie!

Na een lange voorbereidingsperiode was het zondag dan eindelijk zover: de start van de competitie.

Het 2e elftal mocht, onder leiding van de nieuwe begeleiders Harry van Diepen en Wim Hes, afreizen naar Veghel. Tegenstander was angstgegner Blauw Geel. Met veel strijd in de gelederen werd een knappe prestatie neergezet. Na negentig minuten stond er 3-5 uitslag op het scorebord. Max Suppers had het op zijn heupen en wist maar liefst 4 maal te scoren. Ook de sterk spelende Stan van Bergen pikte een goaltje mee. Een perfecte start dus voor ons 2e elftal.

Om 14:30 uur begon het seizoen voor het eerste elftal met een uitwedstrijd tegen RKVSC uit Velddriel. De geel-zwarten begonnen sterk aan het duel en dat resulteerde al vroeg in een riante 0-2 voorsprong. Niels Ceelen was 2x het eindstation. De Ravolui verzuimde de wedstrijd in de eerste helft al op slot te gooien door meerdere mooie kansen om zeep te helpen.

In het tweede bedrijf eenzelfde spelbeeld: Ravenstein trok ten aanval en creëerde legio mogelijkheden, daar tegenover produceerde RKVSC een aantal gevaarlijke uitvallen. Na 62 minuten spelen besliste Jochem Bruinsma op aangegeven van Bram Beerens de wedstrijd, 0-3. Kerkdriel wist nog wel iets terug te doen via Oomen, maar Ravenstein is geen moment in de problemen geweest.

Al met al een perfecte start van de competitie voor onze selectie met 6 punten in de pocket.

Aanstaande zondag spelen beide elftallen een thuiswedstrijd. Om 10:30 uur treedt het 2e aan tegen DAW. Om 14:30 uur trapt het eerste af voor de wedstrijd tegen DSS14.

Wederom hopen onze jongens te kunnen rekenen op de steun van de 12e man!