Published on april 14th, 2017 | by Raoul Stegeman

Dubbel programma Ravenstein 1 komend weekend!

Het eerste elftal heeft een dubbel programma aanstaand paasweekend.

Aanstaande zaterdag speelt ons vlaggenschip de uitwedstrijd tegen concurrent Gassel. Om 18:00 uur zal op Sportpark ‘’de Oude Kamp’’ worden afgetrapt. In de heenwedstrijd wisten de Ravolui een 2-0 overwinning te behalen. De ploeg uit Gassel is echter bezig aan een opmars, dus onze jongens zijn gewaarschuwd.

Maandag treffen de jongens hekkensluiter Sv Ruwaard. Op ons eigen sportpark Den Ong zal de bal om 14:30 uur gaan rollen. De aftrap zal verricht worden door, pupil van de week, Tom van Sonsbeek. In de eerste wedstrijd van het seizoen versloegen de zwartgelen Ruwaard met maar liefst 0-7. De Ossenaren zullen dus ongetwijfeld uit zijn op revanche.

De onderlinge verschillen in de kop van het klassement zijn minimaal, dus de kansen op een mooie klassering zijn aanwezig. Men hoopt dan ook wederom een beroep te kunnen doen op de 12e man aanstaand Paasweekend!