Published on februari 16th, 2017 | by Raoul Stegeman

Zondag Maassidederby: Ulysses – Ravenstein

De weergoden zijn ons goed gezind. Het ziet ernaar uit dat ons eerste elftal zondag dan ook voor de 2e keer in 2017 voor de competitie de wei in mag. Twee weken geleden werd in Haren al met 0-2 gewonnen van SBV. Jochem Bruinsma en Max Suppers waren beide trefzeker.

Zondag treden onze jongens in Megen aan tegen Ulysses. De Megenaren zijn bezig aan een sterk seizoen. Met een 4e plaats staat de equipe van Sander Janssen 2 plekken hoger dan de Ravolui. In de 14 wedstrijden wisten de blauwhemden een puntje meer te verzamelen.

De ziekenboeg aan Ravensteinse kant loopt langzaam leeg, dus dat voorspelt in ieder geval goeds voor de resterende wedstrijden. Afgelopen dinsdag speelde Ravenstein een oefenduel in Rosmalen tegen RKKSV. De koploper van de 5e klasse D werd met 1-4 verslagen.

Om 14.30 uur zal op Sportpark Den Heuvel in Megen worden afgetrapt. De geel-zwarten hopen wederom een beroep te kunnen op de 12e man.