Evenementen

Nieuwsbrief Activiteiten November

image-6949

Killer darts toernooi 2017

Om de over-mijn-lijk-mentaliteit nog wat verder te ontwikkelen vond op donderdag 26 oktober het killer darts toernooi plaats. Killer darts is een vorm van darten waarbij het doel is al je tegenstanders te killen oftewel uit te gooien door de vakken van je tegenstanders te raken. Elke deelnemer start met een nummer van het dartbord eenzelfde hoeveelheid punten. Hierdoor ontstaat een afvalrace waarbij 20 spelers (per dartbord) kunnen starten. Onder leiding van mastercaller Fedor Kerkhof barstte het dartsgeweld voor de circa 40 deelnemers rond 21:30 los. Peter de Louw nam uiteindelijk de hoofdprijs mee naar huis door Floris van de Poel in de finale te verslaan. Dat het een avondje darts van hoog niveau betrof bleek achteraf toen met de technische ondersteuning van Paul Hoogstede en een stoel enkele dartpijlen teruggevonden moesten worden. Paul en Fedor bedankt voor de organisatie!

image-6950

Finaleavond Rabobank Clubkas Campagne 2017

Op 2 november vond in De Rusheuvel in Oss de finaleavond van de Rabobank Clubkas Campagne 2017 plaats. Dit jaar werd door Rabobank Oss Bernheze €300.000 beschikbaar gesteld voor de verschillende verenigingen en stichtingen uit de regio. Leden van Rabobank Oss Bernheze konden van 9 oktober t/m 23 oktober hun stem uitbrengen op hun favoriete vereniging(en) en stichting(en). In totaal zijn 68.350 stemmen uitgebracht door 13.926 leden van Rabobank Oss Bernheze. Het bedrag per stem kwam hiermee uit op €4,39 per stem. Door de Rabobank is dit bedrag per stem afgerond naar €4,50. Op alle vereniging(en) en stichting(en) uit Ravenstein zijn in totaal 1954 stemmen uitgebracht. Van deze 1954 stemmen zijn 124 stemmen op V.V. Ravenstein uitgebracht. Dit zorgt ervoor dat wij binnen Ravenstein op een mooie derde plek zijn geëindigd met een totaalbedrag van €558. Alle stemmers en Rabobank Oss Bernheze bedankt voor dit mooie bedrag! De volledige uitslag van de Clubkascampagne is terug te vinden op de website van Rabobank Oss Bernheze.

image-6951

Ravoquiz 2017

Donderdag 2 november vond de 2e editie van de Ravoquiz plaats in onze kantine. Met 70 deelnemers verdeeld over 8 teams was deze editie wederom een groot succes. Na een spannende strijd ging uiteindelijk Team Stuntman er met de felbegeerde beker vandoor. Onze dank gaat uit naar de organisatie met Quizmasters Lars van Kan en Kevin de Louw en DJ Twan van der Ven. Op naar de 3e editie! Lees het uitgebreide verslag van deze avond op onze website.

About the Author