Published on januari 23rd, 2017 | by Raoul Stegeman

Ravenstein 1 speelt woensdag oefenwedstrijd in FC OSS Stadion

Afgelopen zondag speelde het eerste elftal een oefenwedstrijd op kunstgras  in Groesbeek tegen De Zwaluw uit Oeffelt. Onze jongens wonnen overtuigend met 4-0. De uitslag was wel wat geflatteerd gezien het spelbeeld. Onder leiding van een uitstekend fluitende Martin-Geer van de Poel waren Max Suppers, Thomas Wijnakker, Ton Knoben en Lars Lenting trefzeker.

Aanstaande woensdag zal de Ravolui opnieuw een oefenwedstrijd afwerken. Het vlaggenschip van Festilent zal dan de tegenstander zijn. De wedstrijd zal plaatsvinden in Oss. In het stadion van FC Oss zal om 20.00 afgetrapt gaan worden.

Aanstaande zondag staat de eerste competitiewedstrijd op het programma. SV Ruwaard zal dan op bezoek komen in Ravenstein.