Voetbal Nieuws

Published on januari 14th, 2017 | by Raoul Stegeman

Aangepast programma Selectie

De selectie is alweer een week onderweg ter voorbereiding op de eerstvolgende competitiewedstrijd van 29 januari thuis tegen Ruwaard.

Dit weekend bivakkeren de jongens in Antwerpen. Zoals elk jaar zal er ongetwijfeld gedaan worden aan teambuilding.

De weergoden zullen aankomende week slecht gezind zijn. Daarom zullen de mannen aanstaande dinsdag trainen op kunstgras in Berghem.

Donderdag zal de selectie naar Nijmegen afreizen. In de Honigfabriek zullen de jongens gaan ondervinden wat beachsoccer inhoudt.

Zaterdag gaat de groep naar Vlijmen toe, om daar indoor soccer te beoefenen.

Zondag (22 januari) staat de eerste oefenwedstrijd van 2017 op het programma. Om 13.00 uur zal er, mits de omstandigheden het toelaten, afgetrapt worden in Ravenstein. De Zwaluw is dan de tegenstander.