Evenementen

Published on mei 8th, 2018 | by Raoul Stegeman

De Maasdijk

Beste leden, supporters en vrijwilligers van V.V. Ravenstein,

Dit jaar keert de Maasdijk (voorheen Maasdijk Marathon) terug naar Ravenstein. Er wordt volop gewerkt aan om van deze editie een spektakel te maken.

De Maasdijk is dit jaar voor zowel de wandelaars als de sporters op zaterdag 16 juni, waarbij de sporters in de avond actief zullen zijn. Vanwege de lengte van het parcours en het aantal deelnemers zijn vele handjes nodig. Dit kan op veel verschillende manieren.

Denk hierbij aan het veilig houden van het parcours door verkeersregelaars, het aangeven van water aan de sporters, maar bijvoorbeeld ook bij de opbouw voor het evenement en na afloop zijn ‘bouwers en sjouwers’ onmisbaar. Wij zullen hierin zo veel mogelijk proberen tegemoet te komen aan uw interesses en kwaliteiten.

In Ravenstein zullen de marathon lopers en skaters een doorkomst hebben en is de start van de Halve Marathon. Dit betekent dat wij hulp nodig hebben vanaf ongeveer 17.15 tot uiterlijk 19.45 uur

Wat kunnen wij bieden als organisatie van de Maasdijk aan jullie als vrijwilligers?

– Een leuke ervaring bij een aansprekend evenement.
– Een gezellige sfeer met 2.000 dankbare deelnemers.
– Een natje en droogje.
– Een kleinigheidje als herinnering.

Verder zal De Maasdijk namens elke vrijwilliger 10 euro bijdragen aan een vereniging of goed doel die jij als vrijwilliger zelf uitkiest. Dit kan bijvoorbeeld jullie voetbalvereniging zijn, zodat er een extra leuke seizoen afsluiting gerealiseerd kan worden.

Misschien ken je ook nog anderen die mee willen helpen! Dan denken we aan mensen uit uw gezin of familie, buurtgenoten, leden van clubs of verenigingen etc. Iedere hulp is welkom. Je kunt je namelijk ook als groep aanmelden. Voor alle overige informatie en het aanmelden verwijzen wij naar de volgende link:

Vrijwilligers

Het zou toch fantastisch zijn als je ons zou willen helpen om van de Maasdijk 2018 een topevenement te maken!

Heb je vragen?
Mail dan gerust naar vrijwilligers@demaasdijk-events.nl of bel met onze front-office partner Van der Krabben Makelaardij op werkdagen via 085-0201522.

Bij voorbaat heel erg bedankt.

Met sportieve groet,
DeMaasdijk