Ouders Graag Gezien

Veel jeugdleden schept voor onze club ook verplichtingen. Zo mogen ouders ervan uitgaan dat hun zoon of dochter bij VVR in goede handen is en een leuke en sportieve tijd beleeft. Dat betekent dat de club met respect met hen omgaat en hen ook nog eens de fijne voetbalkneepjes bijbrengt. Dus techniek, samenspel, tactiek en sportiviteit in de breedste zin van het woord. Want voetbal is een teamsport, dat kan niemand alleen. Maar ook ouders spelen bij onze club een grote rol. Ook hén hebben wij keihard nodig. Zij zijn bij ons graag gezien!

Wij zijn dus geen betaald voetbalorganisatie met flinke budgetten. Dat betekent dat wij als kleine amateurclub volledig afhankelijk zijn van tientallen enthousiaste en gedreven vrijwilligers. Dat begint bij de trainers en elftalbegeleiders, die meestal ook ouders zijn. Op vele andere gebieden zijn onze ouders ook “graag gezien”. Bijvoorbeeld als redactielid van het clubblad, als webdesigner of webmaster, in de pr, bij het onderhoud van het terrein en de velden, als chauffeur naar uitwedstrijden, bij het beheer van materialen, in de organisatie van onze voetbalkampen in de zomer, in de kantine, het bestuur, in de administratie of op een ander terrein. Ook op sponsorgebied zijn ouders en hun bedrijf bijvoorbeeld van harte welkom (shirtsponsor, sponsor kantine, materialen etc.)!In 2013 zijn we gestart met het project Ouders graag gezien. Het doel van Ouders graag gezien is om hen zo veel mogelijk actief bij onze club te betrekken. Kom eens bij ons langs!U zult merken dat het gewoon ook heel leuk en gezellig kan zijn om een actieve rol bij de club te spelen. Oók als u zelf geen enthousiaste voetballer bent! Als u een rol wil spelen bij onze voetbalclub. Spreek ons gerust aan.

Doet u ook met ons mee? U bent welkom!