VV Ravenstein Sterspeler Actie

Wat is de VV Ravenstein Sterspelers actie?
De VV Ravenstein Sterspelers actie is een loterij en onderdeel van de SupportAktie. De SupportActie is een nationale loterij waarmee Nederlandse verenigingen, organisaties, goede doelen, stichtingen en instellingen fondsen kunnen werven. Deze landelijke loterij is een onderdeel van de Grote Clubactie. Er zijn 4 trekkingen per jaar. 80% van de inleg van onze leden gaat naar VV Ravenstein. Wij als VVRavenstein hebben de eerste keus gekregen om hiervan gebruik te maken. Dus geen andere Ravensteinse verenigingen.

Waarom deelnemen?
Je kunt mooie prijzen winnen en 80% van jouw inleg gaat naar onze eigen club. Dit gebruiken we voor zaken waar in de reguliere begroting van onze club geen ruimte is.

Zoals?
De opbrengst wordt gebruikt voor:

• verfraaiing en aankleding van onze kantine met o.a. eigentijdse sta-tafels en verplaatsbare scheidingswanden;
  • vervanging van de geluidsinstallatie

En als dat gerealiseerd is?

Dan vragen we aan de deelnemers van de loterij waar we het geld voor moeten besteden. Je hebt als deelnemer dus zelf invloed op de besteding. Het bestuur zal een voorstel doen, maar je kunt zelf het initiatief nemen door een mooi doel voor te stellen.

Wat kan ik winnen?
Heeeele mooie prijzen zoals een auto, weekendjes weg, TV’s, Tablets etc etc. Daarnaast verloten we als club zelf nog prijzen onder onze eigen deelnemers.

Maar ik doe al aan zoveel loterijen mee?
Dat is heel goed van u, en de opbrengst gaat vaak naar ???? Precies dat weten we niet. De opbrengst gaat nu naar je eigen club! Klik op deze link om je af te melden voor de grote landelijke loterijen

Wat kost het, of beter gezegd; Wat levert het op?
De maandelijkse inleg voor 1 lot is 5,50 (hiervan gaat dus 4,40 Euro naar onze club!!!). Je kunt uiteraard met meerdere loten deelnemen.

Hoe kan ik inschrijven?
Door het inschrijfformulier in te vullen en af te geven aan de mensen achter de bar of door het formulier op de website in te vullen. Inleveren bij Hugo Suppers kan ook.

En hoe zit dat met die sterspelers?
Als deelnemer mag je twaalf sterren verdelen onder maximaal 3 spelers (en dus ook hun teams). Voor het jeugdteam en voor het seniorenteam met de meeste sterren is er een mooie prijs. Daarnaast is er een individueel klassement. Het lid met de meeste sterren mag zich dé sterspeler van VV Ravenstein noemen en krijgt ook een mooie prijs.

Welke prijs dan?
Het jeugdteam met de meeste sterren mag een voorwedstrijd spelen bij Fc Oss. Het seniorenteam met de meeste sterren krijgt een ‚special treatment’ bij een wedstrijd van Fc Oss. Voor de sterspeler ligt er …. en dat is nog even een verrassing! Dit zal waarschijnlijk ook wel de meest succesvolle lotenverkoper zijn. Wij hebben afgesproken dat die namelijk een prijs krijgt. Dit zou de persoonlijke prikkel moeten zijn, wanneer de rest van een team minder actief is.

Wanneer wordt dit bekend gemaakt?
Voor aanvang van de thuiswedstrijd van VV Ravenstein tegen WEC zullen we alle winnaars bekend maken. Wij kijken uit naar een mooi sportief seizoen, waarvan vandaag de aftrap plaatsvindt en hopen dat mede door uw medewerking deze actie zal slagen. In alle opzichten wensen wij jullie een mooi seizoen toe.