Overige

Medische verzorging en verzekering:

Indien er blessures ontstaan die ziekenhuis behandeling noodzakelijk maken, kunnen er kosten ontstaan die niet door het ziekenfonds of de verzekering gedekt zijn. Hierin voorziet de aanvullende KNVB verzekering, waar aanspraak op kan worden gemaakt op het moment dat de contributie voldaan is. Voorvallen dienen echter binnen 48 uur aangemeld te worden bij de secretaris.

Sporthygiëne:

Sporthygiëne is onlosmakelijk verbonden met sport. Daarom stelt de jeugdafdeling als eis dat vanaf de E wordt gedoucht, direct na een wedstrijd of training, verplicht is!

Na de wedstrijd is het de bedoeling dat de kinderen zich douchen. Bij de allerkleinsten (de F-jes) is het toegestaan dat de ouders daarbij aanwezig zijn in de kleedkamer. Hou bij het ophalen van uw kind er rekening mee dat hij/zij na een training of wedstrijd eerst moet douchen.

Bij de andere teams is het voor de ouders verboden om in de kleedkamer te komen. Het douchen, afdrogen en aankleden zal door de spelers zelf (samen met de leiders) geregeld moeten worden. De coach heeft dan ook de gelegenheid om nog even in alle rust wat over de wedstrijd te zeggen.

Nevenactiviteiten:

Naast het spelen van wedstrijden worden ook nevenactiviteiten voor de jeugd georganiseerd. Een aantal voorbeelden hiervan zijn:
Sinterklaasfeest , Organiseren van een Jeugdkamp, afsluitdagen, enz.