Published on juni 15th, 2017 | by Raoul Stegeman

Voorbereiding selectie seizoen 2017-2018

Het seizoen zit er alweer een maand op. Na een sportief succesvol seizoen kwam ons vlaggenschip net tekort om nacompetitie te spelen om promotie te bewerkstelligen. Die kater is inmiddels verwerkt en onlangs hebben de jongens alweer de eerste bijeenkomst gehad met het oog op komend seizoen.

De technische staf van het eerste elftal blijft intact. Bij het 2e elftal zal Wim Hes komend seizoen gaan fungeren als trainer/coach. Bart v/d Bergh en Twan van der Ven zullen hem hierbij gaan ondersteunen. Harry van Diepen heeft zich beschikbaar gesteld als elftalleider.

Hoofdtrainer Lars van Kan
Assistent-trainer  Marco Suppers
Elftalleiders  Frank Bruinsma en Kevin de Louw
Assistent Scheidsrechter  Tini de Groot
Trainer/coach 2e elftal  Wim Hes
Assistent-trainers 2e elftal  Bart v/d Bergh en Twan van der Ven
Elftalleider 2e elftal  Harry van Diepen
Assistent Scheidsrechter 2e elftal  Jarno van Zwam
Keeperstrainer  Kevin de Louw

Zoals elk seizoen heeft ook de spelersgroep enkele mutaties ondergaan. Hieronder een overzicht:

Selectie 2017/2018:

Marcel van den Heuvel Dante Beden
Gijs Aalders Koen Weijdeveld
Rob Megens Wim Hes
Bart Dappers Rens Rovers
Maik Megens Rowan de Louw
Wout Elemans Ron van der Water
Thomas Wijnakker Jarno van Zwam
Kadir Omar Osman Hussen
Jens Homan Sjoerd van Uden
Victor van der Plas Bram Bruinsma
Daan Schoenmakers Koen Gunsing
Ton Knoben Thomas Coljee
Bram Beerens Skip van Houdt
Niels Ceelen Hans Klerks
Ruben Vestjens Floris van der Poel
Mathijs van Diepen Timo Schaars
Jochem Bruinsma Lars Lenting
Max Suppers Karim Touzani
Sjoerd van Haeren

De selectie zal op zaterdag 1 juli starten met een trainingsblok van 2 weken. De eerste training zal plaatsvinden in de bossen van Herperduin onder leiding van Erik van Dijk.

Na een vakantieperiode van 3 weken worden in augustus de trainingen weer opgepakt. Ravenstein zal van 11 t/m 13 augustus deelnemen aan Copa del Agatha. Een toernooi wat plaatsvindt op de complexen van deelnemers JVC Cuijk en VCA. Buiten bovengenoemde deelnemers zullen ook FC Schadewijk, SIOL en Hapse Boys strijden om de Copa.

De volgende oefenwedstrijden zullen afgewerkt worden binnen de voorbereidingsperiode:

Vrijdag 11-aug t/m 13-aug Copa del Agatha
Donderdag 17-aug VVR – Juliana Mill 20:00uur
Zondag 20-aug VVR – De Zwaluw 12:00uur
Dinsdag 22-aug HBV – VVR 20:00uur
Dinsdag 29-aug VVR – Victoria’25 20.00uur
Dinsdag 5-sept AAC – VVR 20:00uur

Op 3, 10 en 17 september zijn de bekerwedstrijden gepland. De KNVB zal de indeling hiervan later bekend maken. De competitie zal op 24 september aanvangen. Ook deze indeling zal op een later tijdstip gecommuniceerd worden.