Published on december 23rd, 2017 | by Raoul Stegeman

Nieuwjaarsreceptie en RavoRun

Op zaterdag 6 januari 2018 houdt V.V. Ravenstein haar nieuwjaarsreceptie. Voorafgaand aan de receptie wordt dit jaar de RavoRun georganiseerd. Deze nieuwjaarsloop biedt iedereen de mogelijkheid zijn/haar goede voornemens direct kracht bij te zetten en is zodanig opgezet dat iedereen mee kan lopen. Het volledige programma van de RavoRun en Nieuwjaarsreceptie is als volgt:

– 13:45: Verzamelen en inschrijven RavoRun (Sportpark Den Ong)
– 14:00: Vertrek naar Herperduin
– 14:15: Gezamenlijke warming up
– 14:20: Aanvang RavoRun
– 15:30: Terug op Sportpark Den Ong
– 16:00: Begin Nieuwjaarsreceptie
– 16:15: Huldiging Jubilarissen
– 17:00: Huldiging Kampioenen
– 17:30: Trekking Jeugdloterij

Zie voor meer informatie over de runs onderstaand bericht of mail bij vragen naar vrijwilligerszaken-evenementen@vvravenstein.nl

See you next year!

Deelnemers kunnen kiezen uit 4 verschillende type runs:

• Military Physical Training: Een uitdagende run met hindernissen en groepsopdrachten. Leeftijd vanaf 16 jaar. De run staat onder leiding van Rob Megens en Erik van Dijk.
  • Military Physical Training Light: Onder leiding van Wilger Tijssen en Jan-Willem de Haas leggen de deelnemers een leuk parcours af met leuke hindernissen. Deze run is uitermate geschikt voor de jeugdleden en hun ouders.
  • Cross: Onder leiding van Erik Theunissen gaan de deelnemers lekker een uurtje ‘recht toe recht aan’ lopen door de bossen van Herperduin.
  • Bootcamp: Een uurtje op je eigen niveau bootcampen onder leiding van Rebecca Buijink.

Voor deelname wordt een vrije gift gevraagd voor de Aktie Nepal. De runs zullen na inschrijving op sportpark Den Ong plaatsvinden in de bossen van Herperduin waar iedereen op eigen gelegenheid naartoe kan reizen.

About the Author