Fusie

Published on januari 9th, 2017 | by Theo

Naam en kleuren nieuwe club bekend

VESTA (Vv Ravenstein En SDDL Totaal Alliantie) is de naam van de fusieclub van SDDL en vv Ravenstein. Dat maakten de clubs vandaag bekend. De clubkleuren worden zwart-wit. Bovenstaand is het nieuwe logo.

Of het VESTA’17 of VESTA’18 wordt is nog niet bekend. De clubs zijn nog druk bezig met gesprekken met de gemeente om de fusie goed te laten verlopen. De jeugdteams van de clubs gaan vanaf volgend seizoen wel onder de nieuwe naam spelen. “En we voegen er liever een getal aan toe, dan dat we het aan moeten passen”, aldus SDDL-voorzitter Lambert Vervoort.

Leden van de clubs werden vandaag bij vv Ravenstein geïnformeerd over de plannen. Met een filmpje en de shirtpresentatie werd alles duidelijk. Een mooie stap in de goede richting, aldus vv Ravenstein-voorzitter Patrick Suppers: “We gaan er iets heel moois van maken.”

De kleuren zwart-wit zijn een combinatie van het zwart van Ravenstein en het wit van SDDL. Sponsor 123inkt.nl steekt de jeugd voor de komende drie jaar geheel in het nieuw. ‘t Veerhuis is mouwsponsor en Sinis is de rugsponsor.