Published on juli 31st, 2018 | by Raoul Stegeman

1e elftal speelt weer derby’s!

Recent is de indeling voor ons eerste elftal bekend gemaakt door de KNVB. De grote vraag was of men ingedeeld zou worden in de regio ‘Land van Cuijk’ of de regio Oss, Veghel en Schijndel. Dat laatste werd het geval. Op papier een loodzware indeling met het flink versterkte CITO uit Oss als torenhoge titelfavoriet. Ook Nulandia en WEC waren afgelopen seizoen tot op de laatste speeldag in de race voor promotie naar de 3e klasse, dus ook zij zullen gebrand zijn op een hoge klassering. Daarnaast degradeerden Nijnsel en DVG uit de 3e klasse, waar ze zo snel mogelijk naar terug willen keren. Buiten bovengenoemde topploegen speelt onze zwart-gele equipe ook tegen ‘oude bekenden’: Boskant, Avesteyn, Vorstenbossche Boys, NLC’03 en SCMH. Clubs die al jaren laten zien een stabiele 4e-klasser te zijn. Ook treft het de sterke buurmannen SDDL en Herpinia. Mooie affiches na al die jaren zonder. Tot slot zullen onze jongens ook aantreden tegen Boxtel. De grote onbekende in dit gezelschap.

Een zeer sterke, maar ook een aantrekkelijke poule-indeling. De supporters zal in ieder geval een aantal lange reisjes bespaard worden met onderstaande indeling.

Indeling 4e klasse I

1. VV Ravenstein
  2. Herpinia
  3. SDDL
  4. Nulandia
  5. NLC’03
  6. CITO
  7. WEC
  8. DVG
  9. Nijnsel
  10. Boskant
  11. Avesteyn
  12. Boxtel
  13. SCMH
  14. Vorstenbossche Boys

In de voorbereiding zullen enkele oefen- en bekerwedstrijden worden gespeeld. Hieronder het overzicht:

1e efltal:

Zondag                        12-aug                          FC Uden 1 – VVR 1                                         12:00uur
Donderdag                 16-aug                           VVR 1 – Margriet 2                                         20:00uur
Donderdag                 23-aug                          VVR 1 – Ulysses 1                                           19:30uur
Zaterdag                     25-aug                          VVR 1 – Ruwaard 1                                        16:30uur
Dinsdag                       28-aug                         CITO zat 1 – VVR 1                                          20:00uur
Dinsdag                       11-sept                         VVR 1 – AAC Olympia 1                                20:00uur

2e elftal:
Zaterdag                     25-aug                           VVR 2 – Ruwaard 2                                        16:30uur
Dinsdag                       04-sept                         Achilles Reek 2 – VVR 2                                20:00uur

De bekerwedstrijden voor de selectie zullen plaatsvinden op 2, 9 en 16 september. De tegenstanders voor het 1e elftal hierin zullen zijn: SES Langenboom, VCO en SCV’58.

De competitie zal starten op 23 september. Het speelschema zal 17 augustus kenbaar worden gemaakt door de KNVB.